>
21 Şubat 2015 Cumartesi

YUMURTALI EKMEK

YUMURTALI EKMEK

          Özellikle herkesin bir arada sofrada buluşabildiği haftasonu kahvaltıları için güzel bir seçenek
yumurtalı ekmek kızartması.Ben çocuklarımda sevdiği için sık yaparım ve ayrı bir severim kendisini
çünkü bana çocukluğumu hatırlatır.Canım annem özellikle Ramazan sahurlarına sık yapardı.Bizde çok
sevinir özellikle yumurtalı ekmek kızartması yemek için kalkardık.Aslında bilmeyen yoktur da ben
hatırlatmış olayım,birde benim tarifimle deneyin.Belki daha çok beğenirsiniz kimbilir :)))

         MALZEMELER
  • 2 yumurta 
  • 3 kaşık yoğurt
  • 1 kaşık un  
  • çok az tuz
      Malzemeyi iyice karıştırarak özleştirin,hiç pütürsüz bir karışım olsun.Un için şaşırdığınızı tahmin ediyorum sanki un ne alaka ekmek üstü ekmek gibi dediğinizi duyar gibi oldum :) ama lütfen hiç tereddüt etmeyin deneyin harika ve hafif bir ekmek kızartması oluyor.Evet dilimlediğiniz ekmeklerinizi bu karışıma arkalı önlü batırarak hafifçe yağladığınız yanmaz tavanızda kızartın ve
servis yapın.Afiyet şifa olsun.Sevgiler....

      Not: bu ölçü ile 7-8 dilim ekmek kızartabilirsiniz.Daha fazla isterseniz ölçüyü arttırabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder